2009-11-29
18:22:00

helt sjukt så trött jag är

Ja .. fiiiiiifan! Hade kunnat sitta här och somna rätt ner i tangentbordet, men hur snyggt hade det varit med en massa bokstäver i huet? ;) haha!

Helgen har varit skit rolig, i fredes blev det fest hos Nille, och det blev det på lördag också. Orkar inte berätta i detaljer om hela helgen, men sjukt rolig va den iallafall! Man kan ju hoppas att nästa blir lika rolig också? :) förmodligen.

Men nu är det såhär att det är bara Måndag i morgon, och det kan suga. Och jag slutar kl 4 , :| Tycker det är lite lång tid att gå i skolan, men men .. Får hoppas att denna veckan går lika fort som den förra gjorde

Snart är det jullov också, det älskar vi! 3 veckor från skolan, inget man tackar nej till inte =)

Men nu har jag vettigare saker för mig att göra, ni får ha det så bra! Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: