2010-01-27
09:59:12

27 Januari

Hej på er! Jag lovar er, jag ska snart ta tag och fixa min design, måste bara först komma till skott. Har hänt rätt så mycket sen jag skrev sist :) Adam har kommit hem från Thailand, jag har fyllt 18 och skolan har börjat igen , suck. Inte alls lika roligt! Men det gäller bara att bita ihopa!

I går blev det massa pulkaåkning med Adam, Sandra, Kevin och Skog, det var skit skoj! Dock vågade jag inte åka den brantaste backen som dom andra gjorde. Men jag är en liten fegis när det gäller sådant! Efter vi varit ute ett tag, begav jag och Adam vi oss hem till honom och kollade film och mös och snackade! Älskar vi , hihi!

Snart är det Fredag, vilket innebär Tura och festa, kommer bli en skit rolig kväll känner jag på mig! Ångest att jag slutar kl 4 på dagen bara, så kommer bli riktigt stressig, men det e smällar man får ta! Är ju ledig från skolan i morgon, så kan ju fixa allt med min hårförlängning och sånt så jag slipper göra det på Fredag!

På lördag blir det 20 års fest hemma hos emma, kommer bli skit skoj det också. Denna helgen kommer bli något i hästvägen, så skriver jag inget på Söndag så vet ni varför , HA! :D

Ciao, puss!


Kolla in smörgåstårtan min mamma gjorde när jag fyllde år. Ser den inte smärrig ut?
Den vägde 10 kg, rätt kraftigt! Men fy in i helvete vad god den var, MUMS !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: