2010-01-18
22:51:11

Träningen igång, känns awesome!

Skolan i dag var lugn, fick vårt schema. Och jag kan ju inte mer än säga att jag älskar vårt nya schema. Synd att vi slutar kl 4 på fredagar, men vafan? Vi är ju ändå lediga på Torsdag så det kan man ju ta ;)

I dag har jag varit med Emma efter skolan, hjälpte henne i stallet och så. Efter det så tränade vi på badet, lin var också med. Riktigt roligt, men fy .. vad jobbigt det var! Men det e gött, känns i benen nu ska jag ju lova och kommer förmodligen göra ännu mer ont i morgon! xD

I morgon ska jag pierca mig i navlen, jag e jätte nervös ska jag erkänna! Men Emma och mamma ska med mig, så det ska nog gå bra! Efter det blir det lite shopping, hihi! :)

På Torsdag kommer Adam hem, som jag längtar efter honom! ♥ 

Nä, nu ska jag krypa ner till sängs, är ruskigt trött! Vi hörs och så. Pusshej


Jag och min snyggevän Lin! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: