2009-10-30
10:26:37

maybe I'm just lost?

USCH! Nu har vi flyttat klart och jag är helt slut i mina ben som jag bärt kartong efter kartong. Rensat min garderob också, fyfan vad med kläder där var. Hur kan man ha så mkt kläder ens ? Helt sikkt! Aja, nu bor jag i perstorp, eller ja en bit utanför Ebbarp om man ska vara mer exakt!

Så vi sov där i natt , och det var super skönt. Har även fått i uppgift att ta hand om Lindas fölisar, så ska markträna dom och sånt. Så när dom ska börja ridas in så är dom så pass lugna i sig själv? Kan man säga så? Haha! Sen ska jag börja rida Lindas häst också, i å med att hon har klabb med sin rygg så kan hon inte göra det själv.

I dag kommer Amanda hem till mig, så vi ska fixa stallet :D Sen får vi se vad vi ska göra, får se om där händer något skoj i dag! Call us isåfall... I morgon blir det fest , hihi!

Nej, nu har jag vettigare saker för mig som tex att duscha! För är cp - varm!


slänger in en snygg bild på mig och amanda ;)

Postat av: Anonym

hihihihih

2009-11-04 | 17:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: