2009-11-05
21:29:14

Kalkon middag hemma hos oss

Hejhej! Fick ta en paus från middagen nu lite, är svin mätt. Får inte plats med mer mat. Skolan i dag var nog något utav det stressigaste jag någonsin varit med om. Men skönt att få komma hem när man väl kom hem. Har även hunnit med att sola i dag och mamma har köpt dricka tills i morgon! Snäll hon e va?

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen bara slappa resten utav kvällen. Är duktigt trött, helt sjukt. Men det kan jag inte vara i morgon så blir sängen tidigt i dag. Börjar inte förens kl halv 10 i morgon, så det är ju rätt gött ändå. Har bara 2 lextioner och det kan jag ju älska.

Efter skolan i morgon ska jag vänta på Carro ett tag och sen ska vi hem till mormor och vänta där på amanda. Sen blir det hem till mig och göra vid oss och sen börja dricka. Sen får vi se var kvällen bär av? Lär vi ju märka i morgon.

Har inte så mycket mera att skriva, tappat suget lite grann.. Men ni får ha det så länge, så får vi se när nästa inlägg kommer ;) puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: