2009-10-26
14:34:50

håller på att packa

Och det är verkligen skit tråkigt.. packa är ngt av det värsta som finns, enligt mig ialf. Men det är ett måste, så det är bara att bita i hopa. Så väntar bara på att mamma ska dricka upp sitt kaffe sen ska vi ut till huset och ställa i ordning allt. Mitt rum kommer bli skit fint, tror jag iallafall? haha!

Helgen har varit super bra, festen hos adam och elin var skoj, synd att det blev som det blev i slutet bara. Bråk och massa sånt. Men vad förväntar man sig? Så är det på alla fester nu förtiden tycker jag. Ingen uppskattar festen, dom kommer bara dit och bråkar och sen drar igen.. Dålig stil tycker jag!

Nu har vi lov, och det är något som jag sätt framemot, för behöver verkligen vila ut och vara ledig från den jävla skolan. För den tar kål på mig, uschusch!

Carro är inne på sjukhuset nu igen, ska sova där i natt också.. Hoppas att hon snart blir frisk ♥ Tycker riktigt synd om min lilla pingla!

I kväll när vi kommer hem ska jag nog vara med Amanda, får se vad vi hittar på för skoj. Blir nog film skulle jag tro. Men vi får la se, vad som händer och sker.

Puss på er , hoppas att eran helg har varit bra ;) P&K / Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: