2009-10-26
18:27:46

we be burning

                
- Detta fruktansvärt tråkiga väder.
- Att det är dåligt med fester nu förtiden.
- Carolin har varit inne på sjukhuset nu i 2 nätter



- Att vi flyttar på lördag, kan jag gilla :')
- Att vi har inflyttningsfest om 2 veckor
- Vi har lov nu, det älskas till max.
- Mina vänner e dom bästa någonsin & ni vet vilka ni är! ♥


Kom nyss hem från perstorp, vi har varit i huset och hållt på och städat. Vi var även iväg och köpte gardiner och kuddar och allt till mitt rum! Så det kommer bli skit snyggt! Ska dit i morgon också och fixa lite till :) supernajs!
I morgon ska jag nog Ronja komma hem till mig, eller jag hem till henne. Får la se hur det blir, ♥ puss på det.
Nu ska jag hem till mormor och hämta en film som jag och mamma ska glo på när hon kommer hem från angelica! P&K / Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: