2009-11-30
16:13:48

I'm not gonna make it wrong if it's right

TJAO! Wzup? Håller på med samhälls läxan, suxs ;o Typ 20 sidor, visst låter det lockande? Jadå.
I går gick jag och la mig vid 11 tiden så ringer jag och snackade med Adam ett litet tag, sen somnade jag som en stock. Skolan i dag gick bra, hände inget spc. Sitter hemma hos mormor nu och ska sussa här i natt :)

I morgon blir det skolan igen, får la se vad som händer efter skolan sen! Slutar ju lixsom kvart över 1, så rätt dött och bara dra hem och chilla? Nej fifan. Aldrig!

Sitter och lyssnar på lite ny musik jag fått till min spotify nu, riktigt bra musik! Love it, hihi.
Nu ska jag eda, ni får ha det för bra =) Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: