2009-11-12
21:48:59

jag är den kvinnliga formen av kung

Så där ser ni! haha

Skolan i dag var stressig som fan, hade ju kök. Jag stod i disken, och där var hur mkt som helst hela tiden. Fick fan panik hela tiden, ruggit det asså. Skönt när kl slog 3 för då slutade vi, och jag kan ju säga att jag har aldrig varit så glad som jag var då. Kutade ner och bytade om, och sen kutade upp till bussen. Väl på bussen kunde man pusta ut, haha..

När jag kom hem till mormor, tog jag det lugnt. Åt lite oh så, sen kom Amandis. Vi snackade och lite sånt, sen så fixade jag allt tills på lör. Så nu e allt klart oh redo! Kommer bli fett skoj, hehe.

I morgon är det Fredag, och jag har inte en aning om vad som händer. Får la se, man kan ju hoppas att något skoj händer i allafall. Eller vad säger ni? Ni kanske bara ska sitta hemma? Förslag på vad man kan göra en fredag som i morgon? haha.

Goodnight my friends, kisses!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: